Kocaeli'nin sahil kesimlerinde yaz sezonunun başlamasıyla hareketlilik arttı. 15 Haziran'da plajların kapılarını açmasının ardından Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kamu düzenini sağlamak amacıyla sahil şeritlerindeki denetimlerini hızlandırdı.
Zabıta ekipleri, özellikle plajlarda Büyükşehir Belediyesi tarafından sunulan hizmetler haricinde izinsiz olarak yerleştirilen şezlong ve şemsiyeleri topluyor.
Bu sayede kamuya ait alanların özel kullanıma açılarak işgal edilmesinin önüne geçiliyor.
Ayrıca, sahillerde izinsiz çadır kurularak gece konaklama yapılmasına karşı da kontroller aralıksız devam ediyor.
Tespit edilen izinsiz çadırlar alandan kaldırılıyor.
Ekipler, belirlenen alanlar dışında mangal ve açık ateş yakılmasına da izin vermiyor ve vatandaşları olası yangın risklerine karşı uyarıyor.

Güvenlik birimleriyle koordineli bir şekilde çalışan zabıta ekipleri, yaz sezonu boyunca sahillerde hem düzenin sağlanması hem de vatandaşların güvenliğinin temin edilmesi için çalışmalarını sürdürecek.
Bu denetimlerin, vatandaşların sahillerden daha güvenli ve düzenli bir şekilde faydalanabilmesi amacıyla kesintisiz olarak devam edeceği belirtildi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.