Maltepe Belediyesi, hizmet binalarında ve farklı birimlerde görev yapan özel güvenlik personelini "Özel Güvenlik Haftası" dolayısıyla düzenlenen bir toplantıda ağırladı.
Belediye Başkanı Esin Köymen, toplantıda yaptığı konuşmada, özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeninin sağlanmasındaki kritik rolüne dikkat çekti.
Başkan Köymen, güvenlik personelinin aynı zamanda vatandaşların belediye ile ilk temasını kuran kişiler olduğunu belirterek, "Bu görevin ne denli zorlu ve büyük bir sorumluluk gerektirdiğinin farkındayız. Bir kamu kurumuna adım atıldığında karşılaşılan sıcakkanlılık, anlayış ve iletişim tarzı, ziyaretçiler üzerinde kalıcı bir etki bırakır. Bu sebeple sizlere ayrıca şükranlarımı sunmak isterim," ifadelerini kullandı.

Görevlilerin daha iyi çalışma şartlarına kavuşturulması gerektiği yönündeki yaklaşımlarını yineleyen Köymen, "Bu amaçla tüm hizmet alanlarımızda gerekli imkanları artırmaya yönelik gayret gösteriyoruz. Uzun süredir devam eden tadilat süreçlerinin, özellikle siz değerli güvenlik personelimiz için zaman zaman ek zorluklar çıkardığının bilincindeyiz. Bu süreçte dahi vatandaşlarımızın sorularına ve taleplerine sabırla yaklaştığınızı görüyoruz. Bu özverili çalışmanız için bir kez daha teşekkür ediyorum," dedi.
Bir araya gelinen ortamlarda artışın, karşılıklı anlayışı güçlendireceğine ve ihtiyaçların daha isabetli belirlenmesine olanak tanıyarak çalışma koşullarının iyileştirilmesine katkı sağlayacağına inandığını sözlerine ekledi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.