Maltepe Belediyesi, kentteki tüm canlıların yaşam kalitesini yükseltme hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor.
Bu kapsamda, ilçe genelinde yer alan parklar, meydanlar, kaldırımlar ve yol kenarlarındaki yaklaşık 600 adet hayvan suluğunun periyodik bakım ve temizlik işlemleri Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince yapıldı.
Özellikle artan hava sıcaklıklarıyla birlikte sokak hayvanlarının su bulma noktasında zorlanmaması için büyük önem taşıyan suluklar, titiz bir çalışmayla tek tek elden geçirilerek hijyenik hale getirildi ve temiz su ile dolduruldu.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü personeli Buse Demirci, yapılan çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada, sokakta yaşayan hayvanların sağlıklı bir şekilde su ihtiyacını karşılaması için ekiplerin özveriyle çalıştığını belirtti.
Demirci, "Maltepe Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü olarak ilçemizin farklı noktalarında bulunan yaklaşık 600 hayvan suluğunun bakım ve temizliğini düzenli olarak gerçekleştiriyoruz. Bu suluklar, özellikle sıcak yaz günlerinde sokakta yaşayan can dostlarımız için hayati önem taşıyor." ifadelerini kullandı.

Demirci, ekiplerin düzenli temizlik çalışmalarına rağmen bazı sulukların kısa sürede yemek artıkları, sigara izmaritleri ve çeşitli atıklarla kirletilebildiğine dikkat çekti.
İlçe sakinlerinin de sulukların temiz tutulması konusunda göstereceği hassasiyetin büyük önem taşıdığını vurgulayan Demirci, "Ancak ne yazık ki bazı suluklar kısa süre içinde yemek artıkları, sigara izmaritleri ve çeşitli atıklarla kirletilebiliyor. Ekiplerimiz suluk temizliği için büyük bir özveriyle çalışsa da bu noktada komşularımızın desteğine ihtiyacımız var. İlçemiz genelindeki hayvan suluklarını temiz tutmak, içine yemek konulmasına ve çöp atılmasına engel olmak sokakta yaşayan dostlarımız için büyük bir iyilik olacaktır. Daha temiz, daha duyarlı ve daha yaşanabilir bir Maltepe için destek ve hassasiyet gösteren herkese teşekkür ederiz." şeklinde konuştu.
Maltepe Belediyesi, yaz sezonu boyunca belirlenen program dahilinde ekiplerin sahada olacağını ve sulukların temizliğini yakından takip edeceğini bildirdi.
Belediyeden yapılan açıklamada, kent genelindeki sulukların sayısının artırılması ve mevcut donanımların korunması yönündeki çalışmaların da sürdürüleceği belirtildi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.