Sakarya'da kadınların sosyal ve kültürel gelişimini desteklemek amacıyla Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilen Çikolata ve Kahve Atölyesi'nin ikinci dönemi tamamlandı.
Nehir Çikolata Evi'nde gerçekleştirilen etkinlikler, katılımcılardan yoğun ilgi gördü.
Program süresince toplam 20 farklı atölye çalışması düzenlenirken, bu çalışmalara 273 kadın iştirak etti.
Atölyelerde, katılımcılara çikolatanın mutfaktaki yolculuğu adım adım aktarıldı.
Çikolatanın hazırlanmasından, doğru kıvama getirilmesi (temperleme) ve temel yapım aşamalarına kadar tüm süreçler uygulamalı olarak gösterildi.

Uzman eğitmenler nezaretinde katılımcılar, kendi çikolata ürünlerini ortaya çıkararak bu deneyimi bizzat yaşama fırsatı buldu.
Çikolata eğitimlerinin ardından kahveye odaklanılan oturumlarda ise kahve çekirdeklerinin çeşitleri, lezzetlerini ortaya çıkaran özellikler ve en doğru demleme teknikleri üzerine bilgiler paylaşıldı.
Farklı kahve türlerinin nasıl hazırlandığı da uygulamalı olarak anlatıldı.
Katılımcılar, bu eğitimler sayesinde kahve kültürüne dair yeni bilgiler edinirken, çeşitli demleme yöntemlerini de yakından tanıma imkanı yakaladı.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.