Keçiören Belediyesi'nde Stajyer Öğrencilere Sertifikaları Verildi

Ankara Keçiören Belediyesi'nde staj yapan öğrenciler, tamamladıkları eğitim süreci sonunda sertifikalarını aldı. Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, stajyerlerin belediyenin çeşitli birimlerindeki çalışmalarını takdirle karşıladıklarını belirtti.
Keçiören Belediyesi'nde Stajyer Öğrencilere Sertifikaları Verildi

Keçiören Belediyesi'nde staj eğitimlerini başarıyla tamamlayan öğrenciler için bir sertifika töreni düzenlendi.

Ankara'da, Keçiören Belediye Meclis Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen törende, öğrencilere katılım belgeleri takdim edildi.

Törende bir konuşma yapan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, staj süresince öğrencilerin gösterdiği çaba ve çalışkanlığın belediye yöneticileri tarafından da takdir edildiğini vurguladı.

Başkan Özarslan, gençlerle tek tek ilgilenerek eğitim ve kariyer hedefleri üzerine sohbet etti.

Programın sonunda ise, öğrencilerin stajlarını tamamlamaları pasta kesilerek kutlandı.

Etkinlik, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla son buldu.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.