Keçiören Belediyesi, bünyesindeki farklı birimlerde görev yapan stajyer öğrencileri için bir sertifika ve pasta töreni organize etti.
Belediye Meclis Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen etkinliğe katılan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, staj süresince öğrencilerin gösterdiği çalışma azmi ve gayretin yöneticiler tarafından takdirle karşılandığını ifade etti.
Başkan Özarslan, tören sırasında stajyer öğrencilerle yakından ilgilenerek, her biriyle ayrı ayrı sohbet etti.
Gençlerin eğitimleri ve gelecek kariyer hedefleri üzerine konuşmalar yapan Özarslan, öğrencilerin geleceğe yönelik planlarına dair bilgi aldı.
Etkinlik, stajyer öğrencilerin başarıyla tamamladıkları staj dönemlerinin kutlanması amacıyla pasta kesimiyle devam etti.
Tören, günün anısına toplu hatıra fotoğrafı çektirilmesiyle sona erdi.

İlk yorumu siz yapın.