Milyonlarca öğrencinin merakla beklediği karne günü, Türkiye genelinde olduğu gibi Bursa'nın Osmangazi ilçesinde de coşkuyla kutlandı. 2023-2024 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle ilkokul, ortaokul ve lise öğrencileri, ders yılı boyunca gösterdikleri başarıların somut karşılığı olan karnelerini alarak yaz tatiline merhaba dedi. Bu özel günde Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, öğrencilerin sevincini paylaşmak ve onlara destek olmak amacıyla okulları ziyaret etti.
Başkan Aydın'ın ilk durağı Cavit Çağlar İlkokulu oldu. Burada öğrencilerle tek tek ilgilenen Başkan Aydın, miniklerin yaz tatili planlarını dinledi. Eğitim hayatının ilk yılını başarıyla tamamlayan öğrencilere karnelerini veren Başkan Aydın, öğrencilere satranç takımı hediye ederek başarılarının devamını diledi. Okul bahçesinde neşeli anlar yaşanırken, Başkan Aydın, öğrencilerle bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.

Ardından, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, eğitimde fırsat eşitliğini destekleyen ve çocukların çağdaş koşullarda yetişmesini amaçlayan yatırımlardan biri olan Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi'ni ziyaret etti. Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan ile birlikte kreş öğrencileri tarafından coşkulu bir şekilde karşılanan Başkan Aydın, çocukların yıl boyunca öğrendikleri bilgileri sergiledikleri gösteriyi ilgiyle izledi.

67 kreş öğrencisine ‘Çocuk Gelişim Belgesi’ takdim eden Başkan Aydın, yaptığı konuşmada, "Bu anlamlı günde çocuklarımız, öğretmenlerimiz ve velilerimizle bir araya gelerek kısa bir sohbet etme ve görüş alışverişinde bulunma fırsatı yakaladık. Çocuklarımızın mutluluğunu görmek, velilerimizin sunduğumuz hizmetlerden dolayı teşekkürlerini iletmeleri bizleri de son derece mutlu etti ve motivasyonumuzu artırdı. Yürüttüğümüz tüm bu hizmetler, hem kıymetli vatandaşlarımız hem de geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız içindir. Tüm çocuklarımıza güzel, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili diliyoruz. Bol bol eğlensinler, dinlensinler; ancak kendilerini geliştirmeyi de ihmal etmesinler. Bütün çocuklarımızın karne gününü kutluyor, hepsine iyi tatiller diliyorum. Aynı zamanda özveriyle emek veren öğretmenlerimize ve tüm çalışma arkadaşlarımıza da gönülden teşekkür ediyorum," ifadelerini kullandı. Başkan Aydın'ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren bir veli ise, çocuklarını güvenle emanet ettikleri belediyenin hizmetlerinden dolayı teşekkürlerini iletti.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.