Yaz tatilinin başlamasıyla birlikte karne coşkusu yaşayan öğrencilere Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'dan tebrik mesajı geldi. Başkan Altay, Konya'daki tüm öğrencilerin karne sevincini paylaştığını belirterek, bu süreçte onlara destek veren ailelere ve eğitimcilere de teşekkürlerini iletti.
Konya Büyükşehir Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yaz döneminde de çocukların ve gençlerin tatillerini verimli geçirmeleri amacıyla çeşitli etkinlikler hazırladığını duyurdu. Bu kapsamda, özellikle öğrencilerin büyük ilgi gösterdiği "Güle Oynaya Camiye Gel" projesine başvuruların devam ettiği bildirildi.
Yaz boyunca hayata geçirilecek projeler arasında Genç KOMEK, Lise Medeniyet Akademisi, Bilgehane, Bilim Merkezi ve yaz spor okulları yer alıyor. Bu programlar aracılığıyla her yaş grubundan öğrenciye yönelik eğitim, kültür, sanat ve spor alanlarında faaliyetler sunulacak. Başkan Altay, tatil süresince bu programlara katılan gençlerin hem eğlenip hem öğrenebileceğini ve yeni beceriler kazanabileceğini vurguladı.
Başkan Altay, konuşmasını, "Tatil boyunca bu programlara katılarak hem eğlenebilir hem öğrenebilir hem de yeni beceriler kazanabilirsiniz. Bu vesileyle başta Konya’mız olmak üzere ülkemizin dört bir yanında karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; fedakârca destek veren ailelerimize, büyük bir özveriyle görev yapan öğretmenlerimize ve eğitim camiamızın tüm mensuplarına teşekkür ediyorum," sözleriyle tamamladı.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.