Bursa'da 2025-2026 eğitim öğretim yılı, öğrencilerin karnelerini alıp yaz tatiline başlamasıyla tamamlandı. Bu yıl kent genelinde toplam 615 bin 880 öğrenci, ders yılı boyunca gösterdikleri çabanın karşılığını karneleriyle aldı. Okulların kapanmasıyla birlikte milyonlarca öğrenci gibi Bursa'daki öğrenciler de uzun tatil dönemine merhaba dedi.
Eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen törenlere katılan Bursa Valisi Erol Ayyıldız, Mitat Enç Özel Eğitim İlkokulu ve Ortaokulu'nu ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Burada gerçekleştirilen yıl sonu kapanış programında, öğrencilerin karne heyecanını paylaşan Vali Ayyıldız, başarılı olan öğrencilere karnelerini ve çeşitli hediyeler verdi. Öğrencileri gayretlerinden ötürü kutlayan Vali Ayyıldız, yetiştirilmesinde emeği geçen öğretmenlere ve desteklerini esirgemeyen velilere de teşekkürlerini sundu.

Törende Bursa protokolünden de temsilciler hazır bulundu. Vali Ayyıldız, öğrencilerin karnelerini dağıtırken onlarla yakından ilgilendi ve bol bol sohbet etti. Tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili geçirmeleri temennisinde bulunan Vali Ayyıldız, tatil süresince dinlenmelerini, aileleriyle kaliteli zaman geçirmelerini ve yeni bilgiler öğrenmeye devam etmelerini öğütledi. Bu dönem, özellikle öğrenciler için hem dinlenme hem de kişisel gelişim açısından önemli bir fırsat olarak değerlendirilecek.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.