Kocaeli'nin Çayırova ilçesinde, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte binlerce öğrenci karne coşkusu yaşadı. Tüm yurtta olduğu gibi Çayırova'da da öğrenciler, ders yılı boyunca gösterdikleri performansın değerlendirildiği karnelerini alarak yaz tatiline adım attı. Bu kapsamda Şevket Özay İlkokulu'nda bir karne programı düzenlendi.
Törene Çayırova Kaymakamı Ahmet Önal, Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Demir, İlçe Emniyet Müdürü Şenol Toklu ve İlçe Gençlik ve Spor Müdürü İbrahim Şahin'in yanı sıra kent protokolü, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, öğretmenler ve veliler yoğun ilgi gösterdi. Günün anlam ve önemine dair konuşmaların yapıldığı programda, İlçe Milli Eğitim Müdürü Demir ve Belediye Başkanı Çiftçi, öğrencilere seslendi.
Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, konuşmasında öğrencilerin bir eğitim yılını daha başarıyla tamamladığını vurgulayarak, "İyi bir tatili ve dinlenmeyi hak ettiniz ama yaz tatilinde yine kitap okumayı ve spor yapmayı ihmal etmeyin. Ben çocuklarımızı çok seviyorum. Rabbim hepsinin bahtını açık eylesin. Bütün velilerimizi ve çocuklarımızı tebrik ediyorum," dedi. Kaymakam Ahmet Önal da öğrencileri tebrik ederek iyi tatiller dileklerini iletti.

Konuşmaların ardından öğrencilerin hazırladığı gösteriler izleyicilerden tam not aldı. Ardından Kaymakam Önal, Belediye Başkanı Çiftçi ve beraberlerindeki heyet, sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini dağıttı. Başkan Çiftçi, tören sonrası yaptığı açıklamada, "İlçe Kaymakamımız Ahmet Önal ve İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Recep Demir ile birlikte Öğretmen Şevket Özay İlkokulu’nda düzenlenen karne töreninde öğrencilerimizin heyecanına ortak olduk. Bir yıl boyunca büyük bir özveriyle emek veren kıymetli öğretmenlerimize ve çocuklarımızın her zaman yanında olan fedakâr velilerimize gönülden teşekkür ediyorum," ifadelerini kullandı.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.