İzmit Belediyesi'nin Kırsal Hizmetler Müdürlüğü tarafından organize edilen ve her yıl merakla beklenen geleneksel Lavanta Şenliği bu sene 30 Haziran Pazar günü kapılarını ziyaretçilere açıyor. Etkinlik, saat 19.00’da Durhasan Mahallesi’nde bulunan lavanta bahçesinde başlayacak.
Şenlik, her yaştan insanın katılımına açık olacak şekilde planlandı. Katılımcılar, morun en güzel tonlarını sergileyen lavanta tarlalarının görsel şöleni eşliğinde huzurlu bir atmosferde vakit geçirme fırsatı bulacak. Lavanta bahçesini gezebilecek olan ziyaretçiler, bu eşsiz doğa manzarasında bol bol fotoğraf çekerek anılarını ölümsüzleştirebilecek.

Vatandaşların şenliğe ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla İzmit Belediyesi bir dizi önlem aldı. Bu kapsamda, D-100 Kuryapı Durağı Yeni Cuma Mevkii’nden saat 18.00’de ücretsiz servisler kaldırılacak. Bu sayede, doğanın sunduğu bu güzelliği keşfetmek isteyen herkes etkinliğe rahatlıkla ulaşım sağlayabilecek.
İzmit Belediyesi, doğanın eşsiz güzelliğini deneyimlemek ve keyifli bir akşam geçirmek isteyen tüm bölge halkını bu özel Lavanta Şenliği'ne davet ediyor. Mor lavantaların büyüleyici kokusu ve görsel şöleniyle dolu bir akşam, katılımcıları bekliyor olacak.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.