Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ve Balıkesir Kent Konseyi, Emekliler Haftası dolayısıyla Değirmen Boğazı Mesire Alanı'nda anlamlı bir etkinliğe imza attı. Piknik programı, kentin dört bir yanından gelen emeklilerin yoğun ilgisiyle karşılandı. Etkinlik, müzik dinletileri, çeşitli ikramlar ve sosyal aktivitelerle katılımcılara keyifli bir gün yaşattı.
Organizasyona Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın'ın yanı sıra CHP Balıkesir Milletvekili Serkan Sarı ve Balıkesir Kent Konseyi Başkanı Sevinç Baykan Özden de katılım gösterdi. Başkan Akın, alanda bulunan vatandaşlarla tek tek sohbet ederek onların istek ve dileklerini dinledi. Etkinlik boyunca emeklilerin neşeli anlarına ortak olan Başkan Akın, onlarla birlikte dans ederek de renkli görüntüler sergiledi.
Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, konuşmasında emeklilere yönelik sosyal projelerin devam edeceğini vurguladı. Piknik gibi etkinliklerin yanı sıra, emeklilerin aileleriyle birlikte denizden faydalanabileceği yeni bir çalışmanın da hazırlık aşamasında olduğunu müjdeledi. Akın, Balıkesir'de 400 bini aşkın emeklinin yaşadığına dikkat çekerek, bu durumun kendilerine önemli bir sorumluluk yüklediğini belirtti.
Başkan Akın, "Emekliler Haftası sadece bir hafta değil, Balıkesir'de emeklilerimiz için 365 gün farkındalık ve destek anlamına geliyor. Şehir merkezinde emeklilerimizin keyifle vakit geçirebileceği sosyal yaşam alanlarını artırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Balıkesir Büyükşehir Belediyesi olarak tüm zorluklara rağmen, hiçbir bahanenin ardına sığınmadan elimizden gelen desteği vermeye devam edeceğiz. Her şey daha güzel olacak. Tüm emeklilerimizin Emekliler Haftası'nı en içten dileklerimle kutluyorum. " ifadelerini kullandı.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.