İstanbul Valiliği'nin koordinasyonunda düzenlenen Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu 2.
Dönem Toplantısı, Vali Davut Gül'ün başkanlığında İstanbul'da gerçekleştirildi.
Toplantıya İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Nuri Aslan, Vali-Mülkiye Başmüfettişi Sinan Güner ve çeşitli kamu kurumlarının temsilcileri iştirak etti.

Toplantıda, özellikle çocukların ve gençlerin bağımlılık türlerinden korunmasına yönelik yürütülen önleyici, eğitici ve iyileştirici çalışmalar masaya yatırıldı.
Bu çerçevede, bağımlılıkla mücadelede sadece arzın engellenmesine değil, aynı zamanda talebin azaltılmasına yönelik bütüncül politikaların oluşturulması ve uygulanması konusu detaylıca ele alındı.
Toplantı gündeminde, gençleri madde bağımlılığına karşı korumanın yanı sıra teknoloji, dijital oyunlar ve sosyal medya gibi güncel risk alanlarına karşı da dikkatli olunması gerektiği belirtildi.
Bu yeni nesil bağımlılıklarla mücadelede kurumlar arası iş birliğinin daha da güçlendirilmesinin önemi vurgulandı.
Ayrıca, toplantıda İZDES-NARKO projesinin "Rehabilitasyondan İstihdama Geçiş" çalışmaları hakkında bilgi paylaşımında bulunuldu.
İstanbul Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nün yürüttüğü Sosyal Risk Haritası ve İstanbul İl Millî Eğitim Müdürlüğü'nün hayata geçirdiği faaliyetler de katılımcılara aktarıldı.
Yetkililer, geleceğin teminatı olan genç nesillerin sağlıklı, bilinçli ve güçlü bireyler olarak topluma kazandırılması amacıyla yürütülen çalışmaların büyük bir kararlılıkla sürdürüleceği mesajını verdi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.