Manisa'da yaşanan sel felaketinin ardından bölgede iyileştirme çalışmaları hızla devam ediyor.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli'de selden etkilenen vatandaşlarla bir araya gelerek destek mesajı verdi.
Başkan Dutlulu, programı kapsamında Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ve Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte selden zarar gören evleri ziyaret etti.

Felaketin ilk gününden itibaren Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin sahada olduğunu belirten Başkan Dutlulu, "Vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkanlarımızla seferber olmuş durumdayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız." şeklinde konuştu.
Başkan Dutlulu, selden etkilenen afetzedelere toplamda 700 bin TL tutarında nakdi yardım ve beyaz eşya desteği sağlandığını açıkladı.
Bu destekle birlikte, vatandaşların temel ihtiyaçlarının karşılanması hedefleniyor.
Dutlulu, "Manisa'mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz" diyerek, desteklerin süreceği mesajını verdi.

Sel bölgesindeki incelemelerinin ardından Dutlulu, Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına katıldı.
Burada Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikram eden Dutlulu, ardından pazar yerini ziyaret ederek esnafla bir araya geldi.
Esnafa hayırlı işler dileklerini ileten Dutlulu, vatandaşlarla sohbet ederek talep ve önerilerini dinledi.
İlçe ziyaretlerinin önemine de değinen Başkan Dutlulu, ihtiyaçların yerinde tespiti ve hizmetlerin etkinliği için vatandaşlarla güçlü iletişimin sürdürüleceğini belirtti.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.