Edremit'te 50 Yıllık İçme Suyu ve Kanalizasyon Altyapısı Yenilendi

Balıkesir'in Edremit ilçesine bağlı Gazicelal Mahallesi'nde 50 yıllık içme suyu şebeke hattı ve kanalizasyon altyapısı tamamen yenilendi. Balıkesir Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı BASKİ ekiplerinin tamamladığı çalışmalarla bölgedeki su kayıp ve kaçaklarının önüne geçilerek kesintisiz içme suyu sağlandı.
Edremit'te 50 Yıllık İçme Suyu ve Kanalizasyon Altyapısı Yenilendi

Balıkesir'de altyapı yatırımları hız kesmeden devam ediyor.

Bu kapsamda Edremit ilçesi Gazicelal Mahallesi'nde önemli bir altyapı yenileme çalışması tamamlandı.

Ekonomik ömrünü doldurmuş içme suyu şebeke hattı ve buna bağlı abone bağlantıları, BASKİ ekiplerince yenileriyle değiştirildi.

Yapılan çalışmalarla birlikte bölgedeki kanalizasyon şebeke hattı da elden geçirildi.

Altyapının tamamen yenilenmesi sonucunda mahalle sakinleri, kesintisiz içme suyuna kavuşurken, sağlıklı bir çevreye de sahip oldu.

Eski ve kullanım ömrünü tamamlamış hatların tamamen devre dışı bırakılarak, günümüz koşullarına uygun yeni bir içme suyu şebeke hattı inşa edildi.

Bu sayede Gazicelal Mahallesi'nde daha önce sıkça karşılaşılan su kesintileri ve arızalardan kaynaklanan sorunlar kalıcı olarak çözüldü.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.