Osmangazi'de Çevre Sağlığı İçin Periyodik İlaçlama Devam Ediyor

Osmangazi Belediyesi, 136 mahallede haşere ve kemirgenlere karşı ilaçlama çalışmalarını sürdürüyor. Rögarlar, yağmur suyu ızgaraları ve kamusal alanlar titizlikle ilaçlanırken, Sağlık Bakanlığı onaylı ürünler kullanılıyor. Mahalle muhtarları ve vatandaşlardan gelen talepler de hızla değerlendiriliyor.
Osmangazi'de Çevre Sağlığı İçin Periyodik İlaçlama Devam Ediyor

Osmangazi Belediyesi'ne bağlı Veteriner İşleri Müdürlüğü, ilçe genelindeki 136 mahallede haşere ve kemirgenlerle mücadele kapsamında düzenli ilaçlama faaliyetlerini sürdürüyor.

Ekipler, özellikle rögarlar, yağmur suyu ızgaraları, parklar ve kamusal alanlar gibi risk taşıyan noktaları hedef alarak çalışmalarını yürütüyor.

Bu mücadelede Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış biyosidal ürünler kullanılıyor.

İlaçlama işlemleri ise yetkili ve sertifikalı personel tarafından büyük bir titizlikle gerçekleştiriliyor.

Vatandaşlardan ve mahalle muhtarlıklarından gelen ihbar ve talepler de hızla değerlendiriliyor.

Son olarak Yenikent Mahallesi’nde geniş çaplı bir ilaçlama çalışması yapıldı.

Bu kapsamda, mahalledeki rögarlar ve yağmur suyu ızgaralarında yapılan uygulamalarla haşere yoğunluğunun azaltılması ve yayılmasının önlenmesi amaçlandı.

Yenikent Mahallesi Muhtarı Nadir Yılmaz, belediyenin taleplerine hızlı yanıt vermesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Mahallemizdeki rögarlar ve yağmur suyu ızgaralarında yapılan ilaçlama çalışmalarından memnunuz. Osmangazi Belediyesi'nin hızlı harekete geçmesi ve çalışmaları memnuniyet verici. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum," ifadelerini kullandı.

Osmangazi Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü Haşere ve Kemirgenle Mücadele Ekip Sorumlusu Dilek Yosun, vatandaş taleplerinin kendileri için önemli olduğunu belirtti.

Yosun, "Ekiplerimiz ilçe genelindeki 136 mahallede düzenli ilaçlama çalışmaları yapıyor. Vatandaşlarımızdan ve muhtarlıklarımızdan gelen talepleri dikkate alarak ihtiyaç duyulan noktalara müdahale ediyoruz. Yenikent Mahallesi'ndeki çalışmalarımız da bu kapsamda tamamlandı. Halk sağlığını korumak için kararlılıkla mücadelemize devam edeceğiz," diye konuştu.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.