Kocaeli Sinop Dernekler Federasyonu (KOSİDEF), olağan genel kurulunu geniş katılımla tamamladı.
Kocaeli'de düzenlenen toplantıya, federasyona bağlı derneklerin yöneticileri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda Sinoplu vatandaş iştirak etti.
Genel kurulda, federasyonun geçmiş dönemdeki çalışmalarına dair kapsamlı bir değerlendirme yapıldı.
Ayrıca, önümüzdeki dönemde gerçekleştirilmesi planlanan projeler ve hedefler üzerinde fikir alışverişinde bulunuldu.
Toplantı sonunda bir açıklama yapan KOSİDEF Başkanı Necmettin Demirel, genel kurula katılan tüm dernek yöneticilerine ve hemşehrilerine teşekkürlerini iletti.
Demirel, Sinoplu vatandaşlar arasındaki birlik ve beraberliğin en büyük güçleri olduğunu belirtti.
Başkan Demirel, konuşmasında Sinop Dernekler Konfederasyonu (SİNKON) Başkanı Bahattin Demircan ve Sinop İli İlçeleri Yardımlaşma Derneği (SİYAD) Genel Başkanı Selçuk Çeliker başta olmak üzere, federasyona destek veren tüm sivil toplum kuruluşlarına şükranlarını sundu.
Ayrıca, KOSİDEF'in önceki dönem başkanlarından Zekeriya Demirkıran'a da özel olarak teşekkür eden Demirel, Demirkıran'ın federasyona ve Sinoplu hemşehrilere uzun yıllar boyunca önemli hizmetlerde bulunduğunu kaydetti.
Sinopluların oluşturduğu güçlü birlik ruhunun kendileri için en büyük motivasyon kaynağı olduğunu vurgulayan Başkan Demirel, "Biz büyük bir aileyiz. Dün olduğu gibi bugün de birlik ve beraberlik içinde memleketimiz ve hemşehrilerimiz için çalışmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.