Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kocaeli'de yer alan Ormanya Doğal Yaşam Parkı'nda gerçekleştirilen bir etkinliğe katıldı. Bakan Uraloğlu, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, güne Ormanya'nın doğal güzellikleri içinde bir yürüyüşle başladıklarını duyurdu. Paylaşımda, etkinliğin detaylarına ve katılımcılara yer verildi.
Sabah yürüyüşüne katılan isimler arasında Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler ve Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı da bulunuyordu. Etkinliğe ayrıca AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman da eşlik etti. Bakan Uraloğlu, etkinliği "İstişareyle güçlenen birlikteliğimizi, güne güzel bir başlangıçla pekiştirdik" sözleriyle değerlendirdi.
Ormanya Doğal Yaşam Parkı'nda düzenlenen bu etkinlik, bakanların güne doğayla iç içe, spor yaparak ve bir araya gelerek başlamasına olanak tanıdı. Bakan Uraloğlu'nun paylaştığı görsellerde, katılımcıların Ormanya'nın doğal ortamında birlikte yürüdüğü anlar yer aldı. Bu tür etkinlikler, bakanlar arasındaki iletişimi ve iş birliğini güçlendirmeyi amaçlıyor.

Etkinliğin yapıldığı Ormanya Doğal Yaşam Parkı, zengin florası ve faunasıyla biliniyor. Kocaeli'nin Kartepe ilçesinde bulunan park, aynı zamanda bir tema parkı konseptiyle ziyaretçilere çeşitli deneyimler sunuyor. Bakanların buradaki buluşması, hem tabiatla iç içe vakit geçirmelerini sağladı hem de güncel konulara dair istişareler için bir zemin oluşturdu.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.