Edirne'de devam eden voleybol turnuvasında Keşan DOÇEK ve Tarım İl Müdürlüğü takımları parkede mücadele etti.
Sporseverlerin ilgiyle izlediği karşılaşma, baştan sona çekişmeli bir mücadeleye sahne oldu.
Maç sonunda rakibini 2-0 mağlup eden Keşan DOÇEK, salondan galibiyetle ayrılmayı başardı.

Her iki ekibin de parkede gösterdiği performans takdir toplarken, Keşan DOÇEK bu önemli galibiyetle turnuvadaki iddialı duruşunu pekiştirdi.
Bu sonuçla moral bulan Keşan temsilcisi, gelecek müsabakalara odaklandı.
Takım ruhunu ve mücadele azmini sahaya yansıtarak galibiyet serisini devam ettirmeyi amaçlayan Keşan DOÇEK, yeni karşılaşmasına hazırlandı.
Keşan DOÇEK, turnuva programına göre 25 Haziran'da aynı salonda "Açık Cezaevi" takımı ile mücadele edecek.
Ekip, bu maçtan da galip ayrılarak turnuvadaki serisini sürdürmeyi hedefliyor.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.