Keşan DOÇEK Voleybolda Rakibini 2-0 Mağlup Etti

Edirne'de düzenlenen bir voleybol turnuvasında Keşan DOÇEK ile Tarım İl Müdürlüğü takımları karşı karşıya geldi. Heyecanlı geçen maçta Keşan DOÇEK, rakibini 2-0'lık skorla yenerek turnuvadaki iddiasını sürdürdü. Takım, bir sonraki maçını 25 Haziran'da Açık Cezaevi ile yapacak.
Keşan DOÇEK Voleybolda Rakibini 2-0 Mağlup Etti

Edirne'de devam eden voleybol turnuvasında Keşan DOÇEK ve Tarım İl Müdürlüğü takımları parkede mücadele etti.

Sporseverlerin ilgiyle izlediği karşılaşma, baştan sona çekişmeli bir mücadeleye sahne oldu.

Maç sonunda rakibini 2-0 mağlup eden Keşan DOÇEK, salondan galibiyetle ayrılmayı başardı.

Her iki ekibin de parkede gösterdiği performans takdir toplarken, Keşan DOÇEK bu önemli galibiyetle turnuvadaki iddialı duruşunu pekiştirdi.

Bu sonuçla moral bulan Keşan temsilcisi, gelecek müsabakalara odaklandı.

Takım ruhunu ve mücadele azmini sahaya yansıtarak galibiyet serisini devam ettirmeyi amaçlayan Keşan DOÇEK, yeni karşılaşmasına hazırlandı.

Keşan DOÇEK, turnuva programına göre 25 Haziran'da aynı salonda "Açık Cezaevi" takımı ile mücadele edecek.

Ekip, bu maçtan da galip ayrılarak turnuvadaki serisini sürdürmeyi hedefliyor.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.