Edirne'de devam eden kurumlar arası voleybol turnuvasında heyecan dorukta yaşanıyor.
Turnuva kapsamında parkeye çıkan Keşan DOÇEK ve Tarım İl Müdürlüğü voleybol takımları arasındaki müsabaka, izleyicilere unutulmaz anlar yaşattı.
Baştan sona çekişmeli geçen ve büyük bir rekabete sahne olan karşılaşmada, Keşan DOÇEK rakibini 2-0 mağlup ederek sahadan galip ayrıldı.
Her iki takımın da sahada gösterdiği mücadele ve gayret büyük takdir topladı.

Bu kritik galibiyetle birlikte Keşan DOÇEK, turnuvadaki iddialı konumunu pekiştirdi.
Keşan temsilcisi, bu önemli zaferle birlikte morale de büyük katkı sağladı.
Takım ruhunu ve beraberlik anlayışını sahaya yansıtarak galibiyet serisini sürdürmeyi hedefleyen Keşan DOÇEK, gözünü bir sonraki maçına dikti.
Turnuva takvimine göre Keşan DOÇEK, 25 Haziran tarihinde yine aynı salonda Açık Cezaevi takımı ile mücadele edecek.
Mavi-kırmızılı ekip, bu müsabakadan da galibiyetle ayrılarak turnuvadaki başarı grafiğini yükseltmeyi amaçlıyor.
İlk yorumu siz yapın.