Manisa'da Kesintisiz ve Sağlıklı Su İçin Yeni Sondaj Çalışmaları Başladı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Turgutlu ilçesine bağlı Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yaşanan içme suyu sorununu çözmek amacıyla yeni sondaj çalışmalarına başladı. Belediye Başkanı Besim Dutlulu, kent genelinde altyapı yatırımlarının sürdüğünü ve her mahalleye sağlıklı su ulaştırmayı hedeflediklerini belirtti. Çalışmalarla birlikte bölgedeki su ihtiyacının karşılanması amaçlanıyor.
Manisa'da Kesintisiz ve Sağlıklı Su İçin Yeni Sondaj Çalışmaları Başladı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, şehrin altyapısını güçlendirme çalışmaları kapsamında Turgutlu ilçesinde önemli bir adım attı.

Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde kesintisiz ve sağlıklı içme suyu teminini sağlamak amacıyla yeni sondaj çalışmalarına başlandı.

Belediye Başkanı Besim Dutlulu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Manisa'nın tüm ilçelerinde vatandaşların kaliteli suya erişimi için yatırımların devam ettiğini vurguladı.

Dutlulu, "Şehrimizin her köşesinde, her mahallesinde yaşayan vatandaşlarımızın sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması için yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Turgutlu ilçemizdeki Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladık. Manisa'mızın hiçbir noktasını geride bırakmadan, suya erişimi güvence altına alacak kalıcı çözümleri hayata geçirmeye ve güçlü altyapı hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Turgutlu İlçe Koordinatörü Tekin Çakmak, Başkan Dutlulu'nun talimatları doğrultusunda çalışmaların hızla ilerlediğini dile getirdi.

Çakmak, "İki mahallemizde yaşanan su sıkıntısını gidermek için çalışmalarımızı yürütüyoruz. Kısa süre içinde suya ulaşarak vatandaşlarımızın yaşadığı sorunu çözüme kavuşturacağız. Bu süreçte suyun ihtiyaçlar doğrultusunda kontrollü kullanılması da büyük önem taşıyor" dedi.

Çepnibektaş Mahalle Muhtarı Hamza Turan, bölgedeki içme suyu yetersizliği nedeniyle Büyükşehir Belediyesi'ne başvurduklarını belirterek, MASKİ ekiplerinin yeni sondaj çalışmasını gerçekleştirdiğini söyledi.

Turan, "Büyükşehir Belediyemiz her zaman yanımızda oldu. En sıkıntılı günlerimizde bizimle beraber. Başkanımız Besim Dutlulu'ya ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.

Yayla Mahalle Muhtarı Ali Yavuz Demirelli de özellikle yaz aylarında artan nüfusla birlikte içme suyu ihtiyacının karşılanmasında zorluklar yaşandığını ifade etti.

Taleplerini ilettikten sonra ekiplerin kısa sürede mahalleye gelerek çalışmalara başladığını belirten Demirelli, "İhtiyacı yerinde görüp tespit ettiler. Mahallemiz adına Manisa Büyükşehir Belediyesi'ne ve MASKİ'ye teşekkür ediyorum" dedi.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.