Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kentin sahil şeritlerini modernize etme hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor.
Bu kapsamda Gölcük ilçesindeki Değirmendere sahili de yenileme programına alındı.
Yapılan çalışmalar hakkında edinilen bilgilere göre, proje kapsamında sahile 8 metrelik 316 adet kazık yerleştirildi.
Olumsuz hava koşullarına rağmen ilerleyen ekipler, bir yandan da dalgakıran ve 4 metre genişliğinde bir yol inşa ediyor.
Sahada beton imalatlarının ise önümüzdeki hafta başlaması planlanıyor.
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer ve AK Parti Gölcük İlçe Başkanı Kemal Yavuz ile birlikte, büyük ölçüde tamamlanan yenileme çalışmalarını yerinde inceledi.
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahili için yürütülen projenin detayları hakkında bilgi alırken, "Kocaeli'mizin sahillerine değer katmaya devam ediyoruz" ifadesini kullandı.
İncelemeleri sırasında sahilde faaliyet gösteren esnafla da bir araya gelen Başkan Büyükakın, hayata geçirilen her projenin daha modern bir Kocaeli inşa etme amacı taşıdığını belirtti.

Büyükakın, "Değirmendere'deki çalışmalarımız bittiğinde sahilimiz yeni yüzü ile hemşehrilerimizi ağırlayacak. Bu çalışma esnafımız için de çok faydalı olacak" şeklinde konuştu.
Başkan Büyükakın ayrıca, bölgede yaşayan vatandaşlarla da görüşerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verdi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.