Adana Büyükşehir Belediyesi, kent içi ulaşım ağını güçlendirmek ve trafik akışını rahatlatmak için önemli projeleri hayata geçiriyor. Bu kapsamda D-400 Karayolu'nda trafik yükünü hafifletecek yeni farklı seviyeli kavşak projelerinde sona gelindiği bildirildi. Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer, Girne Bulvarı üzerinde yer alan Ege Bağatur Üst Geçidi'ndeki asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek projeyle ilgili ekiplerden detaylı bilgi aldı.
Yapılan incelemelerin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Vekili Geçer, "D-400 trafiğine nefes aldıracak Farklı Seviyeli Kavşak Projemizde sona yaklaştık. Önümüzdeki hafta başında köprünün üst kısmını trafiğe açarak hizmete sunuyoruz," ifadelerini kullandı. Bu gelişme, bölgedeki sürücüler için önemli bir rahatlama sağlayacak.
Üst geçidin trafiğe açılmasının ardından alt yoldaki çalışmaların devam edeceği belirtildi. Ardından ise Asri Mezarlık önünde planlanan köprülü kavşak projesinin başlatılacağı öğrenildi. Bu yeni yatırımın, bölgedeki özellikle sabah ve akşam saatlerinde yaşanan trafik yoğunluğunu önemli ölçüde azaltması öngörülüyor.
Başkan Vekili Geçer, hayata geçirilen bu dev yatırımın Adana'ya hayırlı olması temennisinde bulunarak, projelerin kentin ulaşım altyapısına yapacağı olumlu katkılara dikkat çekti. Kent genelinde ulaşımı daha akıcı ve konforlu hale getirme hedefiyle çalışmaların sürdüğü kaydedildi.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.