Kayseri, üretim, istihdam ve ihracat alanındaki başarılarıyla Türkiye ekonomisine önemli katkılar sunmaya devam ediyor. Şehrin bu dinamik yapısı, Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç tarafından da yakından takip edilerek gurur kaynağı olarak nitelendiriliyor. Başkan Büyükkılıç, Kayseri'nin ülke ekonomisine değer katan firmalarıyla gurur duyduklarını belirtti.
Geçtiğimiz günlerde İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından açıklanan Türkiye'nin İlk 500 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 11 Kayseri firmasının yer almasının ardından, şimdi de Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin (TİM) İlk 1000 İhracatçı Raporu'nda 15 firmanın büyük başarı gösterdiği kaydedildi. Bu firmalara ek olarak, Kayseri Serbest Bölge'de faaliyet gösteren 4 firmanın daha listede yer almasıyla birlikte, Kayseri'den toplam 19 firmanın bu önemli başarıya imza attığı açıklandı.

Başkan Büyükkılıç, bu başarıların Kayseri'nin her koşulda üretme azmini ve kararlılığını gösterdiğini vurguladı. İhracatta zirveye oynayan bu firmaları yürekten kutladığını ifade eden Büyükkılıç, "Bu başarılar, şehrimizin girişimcilik ruhunun ve çalışkanlığının bir yansımasıdır. Kayseri, girişim, gayret, emek ve alın teriyle önemli bir üretim üssü haline gelmiştir," şeklinde konuştu.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Türkiye'nin üreten eli, düşünen beyni" olarak nitelendirdiği Kayseri'nin, her alanda üretme kararlılığını sürdüreceğinin altını çizen Başkan Büyükkılıç, yerel yönetimler olarak sanayi ve ticaretin gelişimine katkı sağlayacak her türlü çalışmayı desteklemeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.