Edirne'nin Keşan ilçesinde, 2023-2024 eğitim öğretim yılı dün tamamlandı. İlçedeki tüm okullarda eğitim gören öğrenciler, emeklerinin karşılığı olan karnelerine kavuşmanın sevincini yaşadı. Yıl boyunca gösterdikleri başarıların kutlandığı "Yıl Sonu İlçe Karne Töreni" Keşan Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün ev sahipliğinde Raşit Efendi İlkokulu'nda gerçekleştirildi.
Saat 11.00'de başlayan karne törenine, Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik, AK Parti Edirne Başkan Yardımcısı Adnan Vural, MHP Keşan Belediye Meclis Üyesi Zafer Tınmaz ve MHP Keşan İlçe Teşkilatlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Tuncay Kaplan gibi isimlerin yanı sıra çok sayıda öğretmen, veli ve öğrenci katılım gösterdi. Tören alanında yoğun bir katılım gözlemlendi.
Öğrencilerin heyecanla beklediği anlar, protokol üyelerinin birinci sınıflar ve anaokulu öğrencilerine karnelerini takdim etmesiyle yaşandı. Karnelerin dağıtılmasının ardından bir konuşma yapan Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, tüm öğrencileri gösterdikleri başarıdan dolayı kutladı. Kaymakam Mercan, öğrencilere önümüzdeki yaz tatilini en iyi şekilde değerlendirmeleri dileklerini ileterek iyi tatiller temennisinde bulundu.
Bu karne töreni, öğrencilerin hem akademik başarılarını taçlandırmak hem de uzun bir ders yılının ardından dinlenme zamanına adım attıklarını simgelemek amacıyla düzenlendi. Tatilin başlamasıyla birlikte öğrenciler, yeni eğitim öğretim yılına kadar dinlenerek ve çeşitli aktivitelere katılarak enerjilerini yenileme fırsatı bulacaklar.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.