Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, 2023-2024 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karnelerini alarak yaz tatiline merhaba dedi. Yıldırım Belediyesi, bu özel günde öğrencilerin sevincine ortak olmak ve tatil hazırlıklarını duyurmak amacıyla bir açıklama yaptı.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, yaptığı açıklamada, çocukların ve gençlerin ülkenin geleceği olduğunu vurgulayarak, tüm öğrencileri gösterdikleri azim ve çalışmadan dolayı kutladı. Başkan Yılmaz, öğrencilerin eğitim hayatları boyunca yanlarında olduklarını ve onları tatilde de unutmadıklarını belirtti.

Tatil dönemi boyunca çocukların eğlenceli ve dolu dolu vakit geçirmeleri için kapsamlı hazırlıklar yapıldığını ifade eden Başkan Yılmaz, yaz boyunca on binlerce çocuğa spor okulları aracılığıyla spor yapma imkanı sunulacağını duyurdu. Ayrıca, sokak oyunları festivali, tiyatro gösterileri ve çeşitli şenliklerle de çocukların tatilini renklendirmeyi hedeflediklerini sözlerine ekledi.

Başkan Yılmaz, karne sevinci yaşayan tüm öğrenci, öğretmen, veli ve okul yöneticilerini tebrik ederek, bu güzel yaz tatilinin herkese iyi gelmesini diledi.

Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.