Uzunköprü Belediye Başkanı Ediz Martin, ilçe merkezinde düzenlenen halk buluşmasının ardından yazılı bir değerlendirme yaptı.
Vatandaşlarla birebir temas kurmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Martin, toplantının oldukça verimli geçtiğini belirtti.

Başkan Martin, "Hemşerilerimizle bir araya gelerek talep ve önerilerini dinlediğimiz verimli görüşmeler gerçekleştirdik. Bizleri yalnız bırakmayan, kıymetli fikirlerini bizlerle paylaşan tüm vatandaşlarımıza gönülden teşekkür ediyoruz." ifadelerini kullandı.
İlçenin gelişimi ve kalkınması için katılımcı bir belediyecilik anlayışıyla hareket edeceklerinin altını çizen Ediz Martin, "Birlikte konuşmaya, birlikte üretmeye ve Uzunköprümüz için el ele çalışmaya devam edeceğiz." diye konuştu.
Uzunköprü Belediyesi'nin, ilçedeki sorunların ve hayata geçirilecek projelerin doğrudan halkla istişare edilerek şekillendirilmesi amacıyla bu tür halk buluşmalarını önümüzdeki süreçte de sürdüreceği öğrenildi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.