Osmangazi'de Kadın Girişimciliğini Destekleyen OSMEK Kurslarının Yıl Sonu Sergisi Açıldı

Osmangazi Belediyesi'nin kadınların istihdamına ve becerilerini geliştirmesine yönelik düzenlediği OSMEK kurslarında eğitim gören 21 kursiyerin el emeği ürünleri, Ovaakça Çeşmebaşı Mahallesi'ndeki yıl sonu sergisinde görücüye çıktı. Sergilenen özgün eserler, vatandaşlardan büyük ilgi gördü.
Osmangazi'de Kadın Girişimciliğini Destekleyen OSMEK Kurslarının Yıl Sonu Sergisi Açıldı

Osmangazi Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve kadınların meslek edinmelerini, el becerilerini geliştirmelerini amaçlayan OSMEK kursları, yılsonu sergileriyle ürünlerini sergilemeye devam ediyor.

Bu kapsamda, Ovaakça Çeşmebaşı Mahallesi'nde düzenlenen OSMEK kurslarına katılan kadınların bir yıllık eğitimleri süresince ortaya çıkardığı el emeği göz nuru ürünler, vatandaşların beğenisine sunuldu.

Ovaakça Çeşmebaşı Mahallesi Hizmet Binası'nda açılan sergi, kursiyerlerin geleneksel el nakışları ve çeşitli el sanatları teknikleriyle hazırladığı birbirinden özgün eserlere ev sahipliği yaptı.

Sergiye katılanlar, kursiyerlerin yeteneklerini sergilediği çalışmalara yakından bakma ve inceleme fırsatı buldu.

OSMEK Kurs Sorumlusu Ayşe Zengin, serginin önemine değinerek, "Bu sergimiz, Ovaakça Çeşmebaşı Mahallesi'ndeki OSMEK kursumuza katılan 21 kursiyerimizin yıl boyunca edindiği bilgi ve becerileri somutlaştırdığı bir etkinliktir. Kursiyerler, usta öğreticilerden aldıkları eğitimlerle geleneksel el nakışları başta olmak üzere farklı tekniklerde harika ürünler ortaya koydular. Vatandaşlarımızın bu emek dolu çalışmaları büyük bir beğeniyle incelemesi bizleri gururlandırdı" dedi.

Osmangazi Halk Eğitim Merkezi Müdürü Zeynep Terece ise Osmangazi Belediyesi ile sürdürülen işbirliğinin altını çizerek, "Osmangazi Belediyesi'nin desteğiyle, ilçenin çeşitli mahallelerinde OSMEK kursları aracılığıyla kadınlarımıza ulaşarak meslek edindirme ve beceri geliştirme eğitimleri veriyoruz. Ovaakça Çeşmebaşı Mahallesi'ndeki bu kursumuza katılan 21 kursiyerimizin ortaya çıkardığı birbirinden güzel ve özgün eserler, bizleri ziyadesiyle memnun etti. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın'a, halkımıza hizmet etme imkanını bizlere sundukları için minnettarız. Bu tür çalışmalarımız Osmangazi'nin dört bir yanında devam edecektir" açıklamasında bulundu.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.