Kayseri'nin Talas ilçesi, Babalar Günü vesilesiyle düzenlenen özel bir konserle dinleyenlere keyifli anlar yaşattı.
Mevlana Mahallesi Meydanı'ndaki amfi tiyatroda gerçekleşen etkinlikte, Türk Sanat Müziği'nin seçkin eserleri seslendirildi.
Yaz akşamına renk katan konsere vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.
Şef Melikgazi Haliloğlu'nun yönetiminde sahne alan Hoş Seda Musiki Topluluğu, özenle hazırladığı repertuvarıyla dinleyicilerden tam not aldı.
Topluluk, özellikle hicaz makamındaki eserleriyle dinleyicilerin beğenisini toplarken, müzikseverler zaman zaman sanatçılara eşlik etti.
Konserin finalinde, Kayseri yöresine ait sevilen türkülerinden "Erkilet Güzeli Bağlar Bozuyor" eseri seslendirildi.
Duygu dolu anların yaşandığı program, bu türküyle sona ererken, alanı dolduran kalabalık sanatçılara teşekkürlerini alkışlarla iletti.
Talas Belediye Başkan Yardımcısı Erman Ağmaz, konser sonunda Şef Melikgazi Haliloğlu'na bir plaket takdim ederek, Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın'ın selamlarını iletti.
Ağmaz, emeği geçen herkese teşekkür ederek, "Bu güzel haziran akşamında epeydir hazırlanan ve benim de provalarına katıldığım koromuza ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. İnşallah bu konserlerin devamı gelecek." şeklinde konuştu.
Konserin sonunda Talas Belediye Meclis Üyesi Emine Timuçin tarafından koro adına bir üyeye çiçek takdim edildi.
Hatıra fotoğrafı çekimiyle sona eren program, Talas Belediyesi'nin sosyal ve kültürel etkinliklerine bir yenisini ekledi.
Talas Belediyesi, bu tür etkinliklerle vatandaşları sanatla buluşturmaya devam ederken, Hoş Seda Musiki Topluluğu da Türk müziğinin seçkin eserlerini gelecek nesillere aktarma misyonunu sürdürüyor.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.