Bursa'nın İnegöl ilçesinde, sağlık ve eğitim alanlarına yönelik iki yeni yatırım için bağış protokolleri imzalandı.
Bu önemli anlaşmalar, hayırseverlerin desteğiyle ilçenin sosyal altyapısını güçlendirmeyi amaçlıyor.
Bursa Valisi Erol Ayyıldız'ın da hazır bulunduğu törende, hayırseverler tarafından yapılacak yatırımlara ilişkin protokoller resmen imzalandı.
Protokoller çerçevesinde, Kemalpaşa Mahallesi'ne hayırsever Talha Timur Han'ın katkılarıyla 5 Aile Hekimliği Birimli bir Aile Sağlığı Merkezi kazandırılacak.
Ayrıca Akhisar Mahallesi'nde hayırsever Saffet Altunal tarafından 16 derslikli yeni bir okul binası inşa edilecek.

İmza törenlerine, projelerin hayata geçmesinde rol alan bağışçılar Talha Timur Han ve Saffet Altunal'ın yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Millî Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer de katılım gösterdi.
Bu yatırımlarla birlikte İnegöl'deki sağlık hizmetlerinin kapasitesinin artırılması ve eğitim kurumlarının altyapısının iyileştirilmesi hedefleniyor.
Bursa Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kente ve bölge halkının yaşam kalitesine değerli katkılarda bulunan hayırseverlere teşekkür edildi.
Açıklamada ayrıca, gerçekleştirilen sağlık ve eğitim yatırımlarının İnegöl ve tüm Bursa için hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.