Ordu Büyükşehir Belediyesi'nin, kentin tarihi dokusunu koruyarak geleceğe taşıma hedefiyle yürüttüğü Millet Düzü'ndeki çalışmalar sürüyor.
Bu kapsamda, bölgede önemli bir adım daha atılarak yola sıcak asfalt serildi.
Belediye ekipleri, Millet Düzü'nde bulunan Düz Mahalle Hükümet Caddesi'nde yürüttüğü çalışmalar sırasında trafiğe kapattığı yolda sıcak asfalt uygulamasını başarıyla tamamladı.
Bu iyileştirme, yolun hem daha güvenli hem de daha konforlu bir hale gelmesini amaçlıyor.
Yapılan çalışmaların ardından güzergahın en kısa sürede yeniden trafiğe açılması planlanıyor.
Millet Düzü'ndeki bu tür düzenlemeler, bölgenin tarihi kimliğini ön plana çıkarırken, yaşam kalitesini de artırmaya yönelik adımlar olarak öne çıkıyor.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.