Manisa'da Estetik Dokunuş: Yabani Ot Temizliği Devam Ediyor

Manisa Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı, şehir genelinde daha temiz ve düzenli bir görünüm için yabani ot temizliği çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Yunusemre ilçesinde geniş çaplı bir temizlik operasyonu yürüten ekipler, görüntü kirliliğini gidererek olası haşere oluşumunu da engelledi. Vatandaşların bildirimleri de çalışmalarda dikkate alınıyor.
Manisa'da Estetik Dokunuş: Yabani Ot Temizliği Devam Ediyor

Manisa'da kentsel estetiği artırma hedefiyle başlatılan yabani ot temizliği çalışmaları, Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı ekiplerince titizlikle sürdürülüyor.

Hedef, daha yaşanabilir ve estetik açıdan zengin bir kent manzarası sunmak.

Bu çerçevede Yunusemre ilçesinde yoğun bir temizlik mesaisi gerçekleştirildi.

Ekipler, kentin görsel düzenini bozan yabani otları yerlerinden temizleyerek hem görüntü kirliliğini ortadan kaldırdı hem de olası haşere ve zararlı canlıların barınabileceği alanları ortadan kaldırmış oldu.

Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı Yeşil Alanlar Bakım ve Uygulama Müdürü Kerim Karataş, yürütülen çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada, sorumluluk alanları içerisindeki parklar, yeşil alanlar, yollara cephesi olan güzergahlar ve kamu kurumlarına ait alanlarda ot temizliği faaliyetlerinin kesintisiz devam ettiğini belirtti.

Karataş, vatandaşların her türlü talep ve bildirimlerini 153 Çözüm Merkezi veya belediyenin sosyal medya hesapları aracılığıyla iletebileceklerini vurguladı.

Gelen ihbarların ekipler tarafından hızla değerlendirilerek yerinde incelendiğini ve gerekli müdahalelerin yapıldığını sözlerine ekledi.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.