Maltepe Belediyesi'nin ilçe genelinde sürdürdüğü çevre düzenleme ve bakım çalışmaları devam ediyor.
Yaz dönemi boyunca planlı olarak yürütülen faaliyetler kapsamında ekipler, mahallelerdeki kamusal alanları daha estetik ve kullanışlı bir hale getirmek için çalışıyor.
Bu kapsamda, Zümrütevler Mahallesi'nde Anıt, Ferhat, Aşuroğlu, Kalay, Erguvan, Hilal, Başaran ve Heves sokaklarında geniş çaplı bir ot biçme ve çevre düzenleme programı gerçekleştirildi.
Bu çalışmalarla söz konusu bölgelerdeki kamusal alanların daha düzenli bir görünüme kavuşturulması hedeflendi.
Ayrıca, Esenkent Mahallesi'nde de benzer çalışmalar yürütüldü.
Akbabalar Sokak'ta yapılan tırpan uygulamasıyla yabani ot temizliği gerçekleştirilirken, bölgedeki yeşil alanların bakımı da titizlikle yapıldı.
Maltepe Belediyesi'nden yapılan açıklamada, yaz boyunca ilçe genelindeki parklar, yol kenarları ve ortak kullanım alanlarında düzenli bakım faaliyetlerinin sürdürüleceği belirtildi.
Bu çalışmalarla hem çevre temizliğinin güçlendirileceği hem de vatandaşların daha sağlıklı ve konforlu yaşam alanlarına erişiminin sağlanacağı ifade edildi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.