Kütahyalı İlkokul Öğrencilerinden Sıfır Atık Market’e Anlamlı Destek

Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, topladıkları ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi'nin Sıfır Atık Market'ine teslim ederek geri dönüşüm çalışmalarına önemli bir katkı sağladı. Çevre bilincini erken yaşta edinen minikler, sürdürülebilir bir gelecek için farkındalık oluştururken, Sıfır Atık Market'in işleyişi hakkında da bilgilendirildi.
Kütahyalı İlkokul Öğrencilerinden Sıfır Atık Market’e Anlamlı Destek

Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, evlerinde ve okullarında biriktirdikleri ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binası önündeki Sıfır Atık Market’e getirerek çevre temizliği ve geri dönüşüm çabalarına somut bir destek sundu.

Küçük yaşlardan itibaren çevreye duyarlı bir yaklaşım benimseyen öğrenciler, atıkların ayrıştırılması ve geri kazanım süreciyle buluşturulması konusunda takdire şayan bir davranış sergiledi.

Bu etkinlik, sürdürülebilir bir gelecek inşa etme yolunda önemli bir farkındalık oluşturdu.

Öğrencileri Sıfır Atık Market’te karşılayan Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Rıdvan Yavuz ve belediye yetkilileri, marketin nasıl çalıştığına dair detaylı bilgiler verdi.

Ayrıca, geri dönüşümün çevre üzerindeki olumlu etkileri de öğrencilere aktarıldı.

Merak ettikleri soruları sorma ve yanıt bulma fırsatı yakalayan öğrenciler, sıfır atık kültürünün taşıdığı önemin bilincine vararak programı tamamladı.

Çevreye karşı gösterdikleri duyarlı davranışlar için öğrencilere teşekkür edildi ve çeşitli hediyeler takdim edildi.

Kütahya Belediyesi, gelecek nesillere daha temiz ve yaşanabilir bir çevre bırakma hedefiyle sıfır atık çalışmalarını azimle sürdürmeye devam edeceğini bildirdi.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.