Kütahya-Afyonkarahisar kara yolunun 15. kilometresinde yer alan Anasultan Mevkii'nde, Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti'nin ortak finansmanıyla hayata geçirilen Hey Park Dinlenme Tesisi için temel atma töreni düzenlendi.
Törene, IPARD Programı kapsamında desteklenen proje için Kütahya Valisi Musa Işın, Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, il protokolü, iş insanları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi.
MÜSİAD'ın önceki dönem Kütahya Şube Başkanı ve Mali Müşavir İsmail Tosun'un öncülüğünde geliştirilen bu yatırım projesinin temel atma programında, katılımcılar projenin bölge ekonomisine yapacağı katkılar ve yaratacağı istihdam olanakları hakkında görüşlerini paylaştı.
Temel atma törenine, 2020-2023 yılları arasında Kütahya Valiliği görevini yürütmüş olan İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik de katıldı.
Konuşmalarda, Hey Park Dinlenme Tesisi'nin, şehrin önemli ulaşım güzergahı üzerindeki hizmet kapasitesini artıracağı belirtildi.
Modern dinlenme ve hizmet alanları sunmayı hedefleyen tesisin, bölgeye değer katması ve Kütahya halkı ile ziyaretçiler için faydalı olması temennileri dile getirildi.
Temel atma töreni, ilk harcın atılmasının ardından sona erdi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.