Ankara'da ikincisi düzenlenen Geleneksel Yaz Festivali, binlerce vatandaşı Çubuk-1 Barajı Rekreasyon Alanı'nda buluşturdu.
Ankara Büyükşehir Belediyesi Sosyal Yaşam Merkezleri tarafından bu yıl ikincisi gerçekleştirilen festival, ailelerin ve öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.
Etkinlikte, müzik ve dans gösterilerinin yanı sıra çeşitli sürpriz oyunlar da yer aldı.
Katılımcılar, festival atmosferinde sosyalleşme imkanı bulurken, hafta sonunu keyifli vakit geçirerek değerlendirdi.
Öğrenciler, yıl boyunca yaşadıkları sınav stresini geride bırakarak festivalin sunduğu eğlenceli anların tadını çıkardı.
Ücretsiz ikramların da bulunduğu festivalde, Başkentliler yaza coşkulu bir başlangıç yaptı.
Ankara Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanı Hande Kara, festivalle ilgili yaptığı açıklamada, katılımcılarla bir arada olmanın ve birlikte eğlenmenin mutluluğunu dile getirdi.
Kara, festivalin Çubuk-1 Barajı Rekreasyon Alanı'nda düzenlenmesinden duyduğu memnuniyeti belirterek, "Kışın stresinden, baharın güzelliğinden ve yazın girişinden istifade edelim dedik ve burada buluştuk. 2 binin üzerinde üyemizle birlikteyiz. Yaz etkinliklerimiz devam edecek, tüm Ankaralıları etkinliklerimize bekliyoruz," ifadelerini kullandı.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.