Gemlik Belediyesi, ilçe genelinde yeni gelişen bölgelerdeki yol altyapısını iyileştirme projelerini sürdürüyor.
Bu kapsamda, açılan yeni sokakların araç ve yaya trafiğine daha uygun hale getirilmesi için asfalt serim çalışmaları hızlandırıldı.
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, son olarak Hisar Mahallesi'nde, Şehit Gökhan Aydınlı Ortaokulu'nun yakınındaki yeni açılmış bir alanda asfalt dökme işlemlerine başladı.
Bu çalışmalarla bölgedeki yol standardının yükseltilmesi hedefleniyor.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, ilçenin tüm mahallelerine eşit hizmet götürme prensibiyle hareket ettiklerini vurguladı.
Deviren, "Gemlik'in gelişen bölgelerindeki taleplere hızlı yanıt vermek için çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. Yeni açılan yolları hem güvenli hem de modern hale getirerek halkımızın yaşam kalitesini artırmayı hedefliyoruz. Ulaşım konforunu artırmaya yönelik yatırımlarımız ilçenin her köşasında sürecektir," şeklinde konuştu.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.