Bursa'da Türk Sanat Müziği ile Yaza Merhaba Konseri

Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu tarafından düzenlenen ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’ Tayyare Kültür Merkezi’nde Bursalı sanatseverlerin yoğun ilgisiyle karşılaştı. Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçıların seslendirdiği Türk Sanat Müziği eserleri, dinleyicilere duygu dolu anlar yaşattı.
Bursa'da Türk Sanat Müziği ile Yaza Merhaba Konseri

Bursa'da Türk Sanat Müziği'nin sevilen eserleri, ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’ ile dinleyicilerle buluştu.

Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu'nun iş birliğiyle Tayyare Kültür Merkezi'nde düzenlenen etkinlik, Bursalıların yoğun katılımıyla gerçekleşti.

Konser, iki bölüm halinde sunuldu.

Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo performans sergileyen sanatçılar, Türk Sanat Müziği'nin seçkin eserlerini başarıyla icra etti.

Sanatçılar, zaman zaman dinleyicilerin de eşlik ettiği performanslarıyla salonda duygusal anların yaşanmasına vesile oldu.

Bursa'da Türk Sanat Müziği ile Yaza Merhaba Konseri

Konser sonunda sanatçılar, dinleyicilerden uzun süre alkış aldı.

Etkinliğin sonunda bir teşekkür konuşması yapan AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak'a bir çiçek ve plaket takdim etti.

Şahin, konserin hazırlanmasında emeği geçen herkese teşekkürlerini iletti.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.