Denizli Kent Konseyi, önümüzdeki dönemde görev yapacak yönetimini belirlemek üzere olağan genel kurul hazırlıklarına başladı. Konsey Başkanı Ali Marım başkanlığında bir araya gelen yürütme kurulu, kent gündemine ilişkin çeşitli konuları ele alırken, en önemli gündem maddesi olarak genel kurul tarihini netleştirdi.
Toplantının ardından açıklama yapan Denizli Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, genel kurulun Temmuz ayı içerisinde yapılacağını bildirdi. Mevzuat gereği sandık kurulması planlanan genel kurulun tarihi hakkında bilgi veren Marım, "14 Temmuz 2026 Salı günü saat 10.00'da DBB Kongre ve Kültür Merkezi'nde Kent Konseyi Genel Kurulumuzu gerçekleştireceğiz. Bu süreçte kentimiz için büyük bir özveriyle emek veren yürütme kurulu üyelerimize, değerli çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Denizli Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Kültür Merkezi ev sahipliği yapacak olan 12. Olağan Genel Kurul, konseyin yeni dönemdeki başkanını ve yürütme kurulu üyelerini belirleyecek. Seçim süreci, katılımcıların oylarıyla tamamlanacak.
Bu genel kurul, Denizli'nin kentsel gelişimi ve sosyal yaşamına yönelik stratejilerin belirlenmesinde rol oynayacak yeni yönetimin şekillenmesi açısından önem taşıyor. Konseyin bundan sonraki faaliyetleri, bu seçimle göreve gelecek yeni yönetim tarafından yürütülecek.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.