Bursa Büyükşehir Belediyesi, toplumsal dayanışmayı pekiştiren geleneksel aşure ikramlarını bu yıl da sürdürüyor.
Muharrem ayının manevi atmosferini ilçe halkıyla paylaşmayı amaçlayan belediye, geniş çaplı bir dağıtım programı hazırladı.
Etkinlikler, 25 Haziran Salı günü Yıldırım ilçesinde başlayacak.
Ardından 15 Temmuz Pazartesi gününe kadar devam edecek olan dağıtımlar, Bursa'nın 17 farklı ilçesinde toplam 28 noktada gerçekleştirilecek.
Vatandaşlar, belediye tarafından hazırlanan aşureleri tadarak bu kadim geleneğe ortak olabilecek.

Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, aşure ikramlarının toplumsal dayanışmayı güçlendiren anlamlı bir gelenek olduğu vurgulandı.
Bu kapsamda tüm Bursalılar, belirlenen noktalarda saat 14.00 ile 16.00 arasında yapılacak aşure dağıtımlarına davet edildi.
Amaç, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu il genelinde yaşatmak olarak belirtildi.

Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.