Bursa'da Aşure Geleneği Sürüyor: 28 Noktada Vatandaşa İkram

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla il genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına başladı. Başkan Vekili Şahin Biba, etkinliğin bereket anlamına geldiğini belirtirken, AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan da geleneğin yaşatılmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Bursa'da Aşure Geleneği Sürüyor: 28 Noktada Vatandaşa İkram

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı münasebetiyle geleneksel aşure ikramını sürdürüyor. Fatih Sultan Mehmet Camii avlusunda düzenlenen programa Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, belediye meclis üyeleri ve yöneticiler katıldı. Etkinliğe vatandaşlar da yoğun ilgi gösterdi.

Başkan Vekili Şahin Biba, Muharrem ayının bereket getirmesi temennisinde bulunarak, "Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure, bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz," ifadelerini kullandı. Aşure ikramı, Bursa'nın farklı bölgelerinde belirlenen 28 noktada vatandaşlara ulaşacak.

Bursa'da Aşure Geleneği Sürüyor: 28 Noktada Vatandaşa İkram

AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan ise FSM Camii'nde Bursalılarla buluşmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Büyükşehir Belediyesi'nin bu önemli geleneği yaşatmasından dolayı teşekkür etti. Gürkan, vatandaşlara aşure ikram ederek etkinliğe destek verdi.

Bursa'da Aşure Geleneği Sürüyor: 28 Noktada Vatandaşa İkram

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği aşure ikramları, 15 Temmuz tarihine kadar il genelinde sürdürülecek. Bu kapsamda belirlenen 28 noktada halka aşure dağıtımı yapılacak.

Kaynak: IGFA

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.