Malatya Büyükşehir Belediyesi, kentteki öğrencilerin eğitim hayatlarına destek amacıyla Şehir Kütüphanesi'nde başlattığı ücretsiz ikram uygulamasını sürdürüyor. Bölgenin en büyük kütüphanelerinden biri olma özelliği taşıyan ve Büyükşehir Belediyesi hizmet binası içerisinde yer alan kütüphanede, her hafta öğrencilere yönelik farklı menülerle yemek dağıtımı yapılıyor. Bu hafta ikramda nohutlu tavuk pilav yer aldı.
Düzenlenen ikram programına katılan Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, öğrencilere kendi elleriyle yemek dağıttı. Ardından gençlerle aynı masada oturarak onlarla yakından ilgilenen Başkan Er, ders durumları ve kütüphane kullanımı hakkında sohbet etti. Etkinlik, öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Başkan Sami Er, kütüphanede "İkram Günü" uygulaması başlattıklarını belirterek, "Büyükşehir Belediyesi olarak bu ücretsiz ikramları başlattık. Önümüzdeki süreçte iş insanları da haftanın bir günü öğrencilerimize yemek ikramında bulunacak. Bu haftaki ikramı üstlenen iş insanı Mustafa Özkan'a teşekkür ediyorum" dedi. Kütüphanenin gençlerin ihtiyaçları doğrultusunda planlandığını ve kent genelinde yeni kütüphane projelerinin devam edeceğini sözlerine ekledi.
Malatya Şehir Kütüphanesi, 6 bin 400 metrekarelik geniş bir alanda hizmet veriyor. Başkan Er, belediye hizmet binası içinde böyle bir alan oluşturmanın önemine değinerek, kütüphaneyi Malatya'ya yakışan modern ve nitelikli bir yaşam alanı olarak konumlandırdıklarını ifade etti. Kütüphanede eğitim gören öğrenciler ise sunulan imkanlar ve gerçekleştirilen ikramlar için Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er'e teşekkürlerini iletti.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.