Bornova'da Gençlik Merkezi, Öğrencilere Kapılarını Açtı

İzmir Bornova'da üniversite sınavı sonrası öğrenciler, Bornova Belediyesi'nin yeni hizmete sunduğu Gülşah Durbay Gençlik Merkezi'ni ziyaret etti. Belediye Başkanı Ömer Eşki ile bir araya gelen gençler, merkezin teknolojik ve sosyal imkanlarını inceleyerek ilk üyeliklerini yaptırdı.
Bornova'da Gençlik Merkezi, Öğrencilere Kapılarını Açtı

Bornova'da lise son sınıf öğrencileri, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) maratonunun ardından Bornova Belediyesi tarafından hizmete açılan Gülşah Durbay Gençlik Merkezi'ni ziyaret ederek yeni eğitim alanlarını deneyimledi.

Sıdıka Rodop Anadolu Lisesi'nden gelen öğrenciler, öğretmenleriyle birlikte merkezin sunduğu olanakları yerinde gördü.

Belediye Başkanı Ömer Eşki, gençlerle bir araya gelerek merkezi gezdirdi ve onlara çeşitli bilgiler ile tavsiyelerde bulundu.

Başkan Eşki, merkezin gençlerin dinamizmiyle daha da gelişeceğini vurgulayarak, "Gülşah Durbay'ın yarım kalan hayallerini, bugün burada sizlerin üreteceği projeler ve dayanışma ruhuyla yaşatacağız" şeklinde konuştu.

Öğrenciler, merkezin teknolojik ve sosyal imkanlarından duydukları memnuniyeti dile getirerek, özellikle 3D printer atölyesi, çalışma alanları ve yeşil perde stüdyosu gibi bölümleri inceledikten sonra üyelik işlemlerini tamamladı.

Tarihi Bornova Çarşısı girişinde, üç katta toplam 250 metrekarelik bir alanda hizmet veren Gülşah Durbay Gençlik Merkezi, sessiz ve sesli ders çalışma odaları, üretim atölyeleri ve ücretsiz çamaşırhane gibi çeşitli imkanlarla öğrencilerin hem eğitim hem de sosyal ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.