Keşan'da Demokratik Sol Parti (DSP) olağan genel kurulunu dün gerçekleştirdi.
Kurultayda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu, tek liste ile seçime katıldı.
Yapılan oylama sonucunda Hasan Nalbantoğlu, bir kez daha DSP Keşan İlçe Başkanı olarak görevlendirildi.
Nalbantoğlu'nun yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu: Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.