DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu Yeniden İlçe Başkanı Seçildi

Demokratik Sol Parti (DSP) Keşan İlçe Başkanlığı'nın dün yapılan olağan genel kurulunda mevcut başkan Hasan Nalbantoğlu, tek listeyle girdiği seçimde yeniden ilçe başkanlığına seçildi. Nalbantoğlu'nun yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.
DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu Yeniden İlçe Başkanı Seçildi

Keşan'da Demokratik Sol Parti (DSP) olağan genel kurulunu dün gerçekleştirdi.

Kurultayda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu, tek liste ile seçime katıldı.

Yapılan oylama sonucunda Hasan Nalbantoğlu, bir kez daha DSP Keşan İlçe Başkanı olarak görevlendirildi.

Nalbantoğlu'nun yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu: Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.