Hasan Nalbantoğlu, DSP Keşan İlçe Başkanlığı'na Yeniden Seçildi

Demokratik Sol Parti'nin (DSP) Keşan ilçe kongresinde mevcut başkan Hasan Nalbantoğlu, tek aday olarak girdiği seçimde güven tazeledi. Yeni yönetim kurulu da belirlendi.
Hasan Nalbantoğlu, DSP Keşan İlçe Başkanlığı'na Yeniden Seçildi

Demokratik Sol Parti'nin (DSP) Keşan ilçe teşkilatında olağan genel kurul heyecanı yaşandı.

Kongrede mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu, yeniden adaylığını koydu ve tek liste ile seçime gidildi.

Yapılan oylama sonucunda Hasan Nalbantoğlu, bir kez daha DSP Keşan İlçe Başkanlığı görevine getirildi.

Nalbantoğlu başkanlığındaki yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu: Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan.

Etiketler
Siyaset

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.