Viranşehir-Kızıltepe-Nusaybin Yolu Projesinde Çalışmalar Başladı

Mardin'de Viranşehir, Kızıltepe ve Nusaybin ilçelerini birbirine bağlayacak yol yapım ve bakım çalışmaları ihale sürecinin tamamlanmasının ardından fiilen başladı. AK Parti Mardin Milletvekili Faruk Kılıç, projenin bölge ulaşım altyapısını güçlendireceğini ve vatandaşların daha güvenli seyahat etmesine olanak sağlayacağını belirtti.
Viranşehir-Kızıltepe-Nusaybin Yolu Projesinde Çalışmalar Başladı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı koordinasyonunda yürütülen yol yapım projesi kapsamında, Viranşehir-Kızıltepe-Nusaybin güzergahında çalışmalara başlandı.

İhale sürecinin kısa sürede tamamlanmasının ardından yüklenici firmalarca sahada çalışmalar hız kazandı.

Proje, toplamda üç farklı noktada eş zamanlı olarak gerçekleştirilecek.

Çalışmaların ilk etabında Kızıltepe ile Viranşehir arasındaki yol bölümünde iyileştirme ve bakım faaliyetleri yürütülecek.

Projenin başladığına dair müjdeyi sosyal medya üzerinden duyuran AK Parti Mardin Milletvekili Faruk Kılıç, bu yatırımın bölge için taşıdığı öneme vurgu yaptı.

Kılıç, "Daha önce müjdesini verdiğimiz Viranşehir–Kızıltepe–Nusaybin yol yapım ve bakım çalışmaları başlamıştır. Bölgemizin ulaşım altyapısını güçlendirecek, vatandaşlarımızın daha güvenli ve konforlu seyahat etmesine katkı sağlayacak bu önemli yatırımın hayata geçmesinden büyük memnuniyet duyuyoruz." ifadelerini kullandı.

Projede emeği geçenlere teşekkür eden Kılıç, "Başta Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Abdulkadir Uraloğlu olmak üzere, Karayolları Genel Müdürlüğümüze, Bölge Müdürlüğümüze ve katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum. Viranşehir, Kızıltepe ve Nusaybin ilçelerimize, Mardin’imize ve bölgemize hayırlı olsun. Yol medeniyettir, kalkınmadır, birlik ve beraberliğin en güçlü köprüsüdür. Bu yatırımın vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum." şeklinde konuştu.

Yapım çalışmaları tamamlandığında, bölgedeki ticari ve sivil araç trafiğinin önemli ölçüde rahatlaması hedefleniyor.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.