Osmangazi Belediyesi'nin haşere ve kemirgenlerle mücadelesi, ilçe genelindeki tüm mahallelerde eş zamanlı olarak devam ediyor.
Belediyenin Veteriner İşleri Müdürlüğü bünyesindeki Haşere ve Kemirgenle Mücadele Birimi'ne bağlı ekipler, sorumluluk bölgelerindeki 136 mahallede düzenli ilaçlama faaliyetlerini yürütüyor.
Bu çalışmalar kapsamında, özellikle rögarlar, yağmur suyu ızgaraları, parklar ve diğer kamusal alanlar gibi potansiyel risk taşıyan noktalar öncelikli olarak ele alınıyor.
İlaçlamada Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış biyosidal ürünler kullanılarak, yetkili ve sertifikalı personel tarafından titiz bir uygulama gerçekleştiriliyor.
Vatandaşların ve mahalle muhtarlıklarının ilettiği talepler doğrultusunda da acil müdahaleler yapılıyor.
Son olarak Yenikent Mahallesi'nde kapsamlı bir ilaçlama çalışması gerçekleştirildi.
Bu uygulama ile mahallenin ana gider hatları olan rögarlar ve yağmur suyu ızgaralarındaki haşere yoğunluğunun azaltılması ve olası salgınların önüne geçilmesi hedeflendi.
Yenikent Mahallesi Muhtarı Nadir Yılmaz, kendilerine ulaşan talebin hızla karşılanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Osmangazi Belediyesi'nin hızlı harekete geçmesi ve mahallemizde yürüttüğü çalışmalardan memnunuz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz," ifadelerini kullandı.

Osmangazi Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü Haşere ve Kemirgenle Mücadele Ekip Sorumlusu Dilek Yosun da, halk sağlığını korumaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü belirtti.
Yosun, "İlçe genelinde 136 mahallede düzenli olarak ilaçlama yapıyoruz. Vatandaşlarımızdan ve muhtarlıklardan gelen talepleri dikkate alarak ihtiyaç duyulan noktalarda hızlı müdahaleler gerçekleştiriyoruz. Yenikent Mahallesi'ndeki çalışmalarımız da bu kapsamda tamamlandı. Halk sağlığını tehdit eden unsurlara karşı mücadelemiz aralıksız devam edecek," şeklinde konuştu.
İlk yorumu siz yapın.