Manisa'da kent estetiğini ve halk sağlığını koruma hedefiyle yabani ot temizliği çalışmaları hız kesmeden devam ediyor.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı'nın yürüttüğü bu kapsamlı çalışmalar kapsamında, özellikle Yunusemre ilçesinde geniş bir alanda temizlik faaliyeti gerçekleştirildi.
Çalışmalarla, yol kenarları, parklar ve yeşil alanlarda oluşan görüntü kirliliğine yol açan yabani otlar tek tek temizleniyor.
Bu müdahale, sadece görsel bir iyileştirme sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda haşere ve zararlı canlıların üremesini engelleyerek halk sağlığı açısından da önemli bir adım olarak öne çıkıyor.

Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı Yeşil Alanlar Bakım ve Uygulama Müdürü Kerim Karataş, yürütülen çalışmalar hakkında verdiği bilgide, sorumluluk alanları içerisindeki parklar, yeşil alanlar, yol güzergahları ve kurumsal alanlarda ot temizliği mesaisinin kesintisiz sürdürüldüğünü belirtti.
Karataş, vatandaşların her türlü talep ve ihbarlarını 153 Çözüm Merkezi veya belediyenin sosyal medya hesapları üzerinden iletebileceklerini hatırlattı.
Gelen tüm bildirimlerin ekipler tarafından hızla değerlendirilip yerinde incelendiğini ve gerekli müdahalelerin yapıldığını sözlerine ekledi.
İlk yorumu siz yapın.