Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nde yeni bir aşamaya geçiyor.
Projenin 3.
Etabı için hak sahipleriyle uzlaşma görüşmeleri önümüzdeki günlerde başlayacak.
Bu görüşmeler, kentsel dönüşüm çalışmalarının hız kazandığı bir dönemde, vatandaşların mülkiyet haklarını güvence altına almayı ve bölgeyi daha yaşanabilir bir hale getirmeyi amaçlıyor.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile Kayseri Büyükşehir Belediyesi'nin ortaklaşa yürüttüğü proje kapsamında, 3.
Etap hak sahipleriyle yapılacak uzlaşma görüşmeleri 30 Haziran 2026 Salı günü saat 08.30’da başlayacak.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç'ın liderliğinde ilerleyen dönüşüm çalışmaları, şehrin merkezini daha güvenli ve modern bir yapıya kavuşturmayı hedefliyor.
Bu süreçte vatandaş memnuniyeti ve haklarının korunması öncelikli konular arasında yer alıyor.
Uzlaşma görüşmeleri sırasında hak sahiplerine, sahip oldukları taşınmazlarla ilgili detaylı bilgiler sunulacak.
Proje kapsamında sunulan farklı seçenekler hakkında bilgilendirme yapılacak ve tüm süreç karşılıklı anlayış ve uzlaşı çerçevesinde ilerleyecek.
Büyükşehir Belediyesi Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, görüşmelerin düzenli ve sorunsuz ilerlemesi için hak sahiplerinin, belirlenen gün ve saatte görüşme noktasına gelerek sıramatik cihazından sıra numarası alması ve kendilerine bildirilen düzene uyması gerektiği belirtildi.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin yeni etabı için tüm hak sahiplerini sürece katılmaya davet etti.
Belediyeden yapılan açıklamada, kentsel dönüşüm sürecinin şeffaflık, uzlaşma ve vatandaş memnuniyeti ilkeleri doğrultusunda yürütüleceği vurgulandı. 30 Haziran 2026 Salı günü başlayacak bu görüşmelerle birlikte, Kayseri'nin önemli vizyon projelerinden biri olan Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nde yeni bir önemli adım atılmış olacak.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.