Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi'nin ardından görev yerleri değişen ilçe kaymakamları onuruna Bursa Valiliği tarafından bir veda programı gerçekleştirildi. Bursa Valisi Erol Aydılyız'ın ev sahipliği yaptığı etkinlikte, il genelinde görev yapan ve yeni kararnamelerle farklı illere atanan mülki idare amirleri bir araya geldi.
Programda bir konuşma yapan Vali Ayyıldız, kaymakamların Bursa'ya görev yaptıkları süre boyunca verdikleri hizmetlerden ötürü duyduğu memnuniyeti dile getirerek teşekkürlerini iletti. Veda programı kapsamında Osmangazi Kaymakamı Ali Partal, İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, Kestel Kaymakamı Recep Öztürk, Orhaneli Kaymakamı Muhammed Furkan Tuna ve Büyükorhan Kaymakamı Yunus Emre Sakızcı'ya özverili çalışmaları ve katkıları için özel olarak teşekkür edildi.
Görev yerleri değişen kaymakamlara seslenen Vali Ayyıldız, kendilerine yeni görev yerlerinin hayırlı olmasını temenni etti. Meslek hayatlarında başarılar dileyen Vali Ayyıldız, kamu görevi süresince kendilerine destek olan ailelerine de sağlık, huzur ve mutluluk dileklerinde bulundu. Bu veda programı, aynı zamanda kaymakamların Bursa'daki mesai arkadaşlarıyla vedalaşmaları ve yeni başlangıçlara hazırlanmaları için bir fırsat sundu.

Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.